Urząd Miasta w Suwałkach informuje, iż Urząd Stanu Cywilnego 24 grudnia 2021 r. oraz 7 stycznia 2022 r. będzie pełnić dyżur w zakresie rejestracji aktów zgonów. Obsługa osób zgłaszających zgon będzie realizowana w godzinach: 9.00 – 11.00.

Akty zgonów będą sporządzane po wcześniejszym telefonicznym zgłoszeniu takiej potrzeby pod tel. 87 562-80-11, zgłoszenia będą przyjmowane w godzinach: 8.00 – 11.00.

Wydział Spraw Obywatelskich w dniu 24 grudnia br. i 7 stycznia 2022 r. będzie pełnić dyżur w zakresie: ewidencji ludności i dowodów osobistych w godzinach: 7.30 – 13.00.

Wydział Komunikacji w dniu 7 stycznia 2022 r. będzie pełnić dyżur w zakresie: rejestracji pojazdów i praw jazdy w godzinach: 7.30 – 15.30

W związku z pierwszym dniem Świąt Bożego Narodzenia (25 grudnia br.) przypadającym na dzień wolny od pracy (sobota) i koniecznością odbioru dnia wolnego przez pracowników urzędu w okresie rozliczeniowym tj. do końca br. podjęto decyzję, że 24 grudnia będzie dniem wolnym od pracy w Urzędzie Miejskim w Suwałkach.

Suwalski Ratusz nie będzie również pracował 7 stycznia 2022r. Ma to związek z analogiczną sytuacją i odbiorem dnia wolnego za 1 stycznia, który również przypada w sobotę.