Na kolejne szkolenie dotyczące nowych technologii zaprasza Stowarzyszenie Kulturalne Kostroma razem z Fundacją TechSoup. Spotkanie połączone z częścią warsztatową odbędzie się w Centrum Trójki w piątek 16 lutego w godzinach 12.00-15.00. Wstęp wolny, obowiązuje jednak wcześniejsza rejestracja. 

Jak wykorzystać technologie w codziennej pracy w organizacji pozarządowej będą radziły Patrycja Jachna i Marzena Młynarska.

Podczas sesji będzie można dowiedzieć się:
– dlaczego korzystanie z technologii jest możliwe w każdej organizacji;
– jakie są najlepsze bezpłatne programy, aplikacje i narzędzia internetowe dla organizacji;
– jak inne polskie organizacje korzystają z dostępnych programów;
– w jaki sposób zaoszczędzić 70-90% przy zakupie produktów, oprogramowania i sprzętu.

Jak przekonują organizatorzy grant w wysokości 10000 USD do wykorzystania od Google, pakiety programów Microsoft, wysokiej jakości laptopy i komputery do 1000 zł, a także bezpłatne narzędzia graficzne i projektowe to przykłady niesamowitych rozwiązań dla organizacji, które oszczędzają czas i pieniądze.

Program spotkania
1.    Fundacja TechSoup, czyli poznajmy się!
2.    Małe zmiany, a cieszą, czyli jak ja mogę wykorzystać technologie w mojej organizacji? (forma warsztatowa)
3.    Nowe technologie dla zmiany społecznej, czyli dlaczego i jak zacząć swoją technologiczną przygodę?
4.    Przykłady wykorzystania technologii w polskiej organizacji, czyli co robią inni?
5.    Podsumowanie, czyli co zrobię z dostępnymi technologiami.

W spotkaniu mogą wziąć udział przedstawiciele fundacji, stowarzyszeń, bibliotek publicznych i ochotniczych straży pożarnych z Suwałk i okolic.

Fundacja TechSoup jest fundacją i przedsiębiorstwem społecznym, które wspiera organizacje w dostępie i korzystaniu z nowych technologii. Jest częścią międzynarodowej sieci TechSoup, która dostarcza organizacjom pozarządowym na całym świecie bezpłatnie lub za drobną opłatą, wiodące technologie partnerów takich jak: Microsoft, Symantec, Adobe, Google czy Amazon.

Rejestracja na spotkanie tutaj: https://goo.gl/forms/YB2rEpgxkFBBS0GR2