Prezydent Miasta Suwałk działając na podstawie art. 49 i art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.) w związku z art. 113 ust. 6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1899 ze zm.) oraz art. 23 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 176) zawiadamia, że została wydana decyzja administracyjna sygn. GR.6833.48.2021.SW z dnia 31 stycznia 2022 r. w sprawie ustalenia odszkodowania za nieruchomość położoną w Suwałkach, obręb nr 0005, oznaczoną działką nr geodezyjny 10004/1 o powierzchni 0,0046 ha, objętą decyzją Prezydenta Miasta Suwałk nr 5/2021, sygn. AGP.6740.282.2021.SZ z dnia 11 października 2021 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie ulic: Zacisze, Władysława Stanisława Reymonta i Wawrzyńca Gałaja wraz z budową i przebudową uzbrojenia technicznego w Suwałkach oraz nadanym rygorem natychmiastowej wykonalności. Z przedmiotową decyzją sygn. GR.6833.48.2021.SW z dnia 31 stycznia 2022 r. strony mogą zapoznać się w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1 pokój nr 141, po wcześniejszym umówieniu terminu telefonicznie ( tel. 87 562 82 41) w godzinach pracy Urzędu.

Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dnia od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

Obwieszczenie podlega zamieszczeniu w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, w dzienniku www.monitorurzedowy.pl, w ,,Dwutygodniku Suwalskim’’ oraz wywieszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suwałkach w dniach od 31.01.2022 r. do dnia 14.02.2022 r.

32/2022