Rozpoczęło się głosowanie na Podlaską Markę Konsumentów. Podlaska Marka to najstarszy konkurs w regionie, promujący najciekawsze inicjatywy, wydarzenia, przedsięwzięcia oraz osobowości z Województwo Podlaskie.
Głosowanie trwa do 31 marca 2025, do godziny 12:00, na stronie internetowej: https://podlaskamarka.pl/pl/etap-5 – swój głos może oddać każdy mieszkaniec regionu.
Podczas spotkania zaprezentowano także nową statuetkę Podlaskiej Marki. Ma ona kształt regionu i wykonana jest ze szkła i drewna, „czyli tego, co jest w naszym województwie charakterystyczne – połączenia tradycji i nowoczesności” – mówił marszałek.
W tegorocznej, 21 edycji plebiscytu rywalizowało 211 kandydatów. Wybrano z nich 30 w dziesięciu kategoriach: Produkt spożywczy, Produkt użytkowy, Inwestycja, Odkrycie, Wydarzenie, Kultura, Społeczeństwo, Biznes, Projekt 4.0 i Marka bez barier (poniżej wszyscy nominowani).
Wśród nominowanych pojawiły:
- W kategorii „Wydarzenie” – mecze Ślepska Malow Suwałki
- W kategorii „Biznes” – firma Malow
- W kategorii „Kultura” –4 Festiwal Filmowy „Wajda na Nowo”
Dziękujemy za to wyróżnienie i zachęcamy do oddania swojego głosu na naszą drużynę oraz sponsora tytularnego klubu, @obserwujący .
Źródło: https://podlaskie.eu/