Suwałki oficjalnie dołączają do grona takich metropolii jak: Nowy Jork, Londyn, Sydney czy – na naszym podwórku – Warszawa, Kraków i Białystok. 16 grudnia pojawi się wyjątkowy projekt o nazwie: „Monopoly: edycja Suwałki”. To moment, w którym nasze miasto zyskuje nową, globalną platformę promocji, ale przede wszystkim zyskuje narzędzie do opowiadania o sobie. Monopoly to najpopularniejsza gra planszowa w historii. Plansza z obiektami, parkami i instytucjami trafi na stoły w całej Polsce, stając się reklamą naszego miasta. „Monopoly: edycja Suwałki” wsparli: Biała Woda Hotel, Fabryka Smaku, Hotel Szyszko, Racis Development, MKS Ślepsk Malow Suwałki, SKS Wigry Suwałki, Ośrodek Sportu i Rekreacji w Suwałkach, Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej, Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami oraz Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji.

Ta gra to opowieść o Suwalczanach. Na planszy nie ma przypadkowych miejsc. Znajdą się tam punkty, które tworzą nasze DNA. Premiera gry „Monopoly: edycja Suwałki” odbędzie 16 grudnia w Suwałki Arena. O godzinie premiery gry informacja pojawi się wkrótce. Do kupienia w dniu premiery w Suwałki Arena będzie 1 200 egzemplarzy gry. Jeżeli po dniu premiery „Monopoly: edycja Suwałki” będzie jeszcze dostępna – grę będzie można kupić w suwalskim aquaparku. Koszt zakupu to 110 zł za jedną grę.