Prezydent Miasta Suwałk działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.), w związku z art. 8 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r.  o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1990 ze zm.) oraz art. 23 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1363 ze zm.) zawiadamia, że w dniu 15 października 2021 roku zostało wszczęte z urzędu postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia odszkodowania za nieruchomość, położoną w Suwałkach, obręb nr 0005, oznaczoną działką nr geodezyjny 10004/1 o powierzchni 0,0046 ha, która została objęta decyzją Prezydenta Miasta Suwałk nr 5/2021 sygn. AGP.6740.282.2021.SZ z dnia 11 października 2021 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie ulic: Zacisze, Władysława Stanisława Reymonta i Wawrzyńca Gałaja wraz z budową i przebudową uzbrojenia technicznego w Suwałkach.

Niniejsze obwieszczenie podlega zamieszczeniu w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, w ,,Dwutygodniku Suwalskim’’ oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suwałkach w dniach od 18 października 2021 r. do dnia 02 listopada 2021 r.

267/2021