W programie najbliższej Soboty Teatralnej z Fabryką Monodramów (4.03.2017, godz. 17.00) nagrodzone na PEGAZACH 2016 „Czy można żyć bez miłości?” z Aleksandrą Łazarską, spektakl o trudach dojrzewania w szemranej dzielnicy Paryża, oraz świetnie przyjęty podczas ostatniego spotkania z Fabryką Monodramów „Mój ojciec” z Samuelem Salamonem wcielającym się w postać żydowskiego nastolatka, którego czeka nagła zmiana losu. Oba spektakle w reżyserii Jolanty Hinc-Mackiewicz.

CZY MOŻNA ŻYĆ BEZ MIŁOŚCI? to opowieść o trudnym dojrzewaniu w nieprzystępnym i wrogim świecie to doceniony II miejscem na ubiegłorocznych Ogólnopolskich Spotkaniach z Monodramem „O Złotą Podkowę Pegaza” debiutancki monodram Aleksandry Łazarskiej. Poruszająca historia arabskiego dziecka oddanego przez matkę na wychowanie byłej francuskiej prostytutce żydowskiego pochodzenia. Motywem przewodnim jest uczucie samotności i porzucenia, poszukiwanie miłości i okruchów radości przez dziecko, które, wydawałoby się, nie ma do tego żadnego powodu; dziecko bez przyszłości, bez bliskich, bez szans na odrobinę szczęścia. Spektakl miał premierę 4 października 2015 r.

MÓJ OJCIEC to drugi, po „Oskarze i pani Róży” Erica-Emmanuela Schmitta, monodram w wykonaniu Samuela Salamona. Tym razem Samuel wciela się w postać żydowskiego nastolatka, którego czeka nagła zmiana losu. Najważniejszą postacią w jego dotychczasowym życiu był ojciec. Matkę spotykał w wyznaczone przez sąd dni, macochy nie lubi. Nagle wszyscy czegoś od niego oczekują, najbliżsi żądają, by był gotowy wypełnić zadania ponad miarę jego wieku. A on chciałby cieszyć się wiosennym słońcem… Dylematy bohatera spektaklu, dorastającego chłopaka z dobrej rodziny – być posłusznym dorosłym czy odważyć się wyrazić własne zdanie – są podobne do tych, które mają dzisiejsi nastolatkowie. Spektakl miał premierę 11 marca 2017 r.

Bilety w cenie 15 i 10 zł do nabycia w Kasie SOK oraz sprzedaży internetowej na www.bilety.soksuwalki.pl.
Więcej na http://soksuwalki.eu/sobota-teatralna-z-fabryka-monodramow-2/

suwalki sok efemeryczny