Punkt Biura Obsługi Klienta PGNiG w Parku Naukowo-Technologicznym Polska-Wschód w Suwałkach wydłuża godziny otwarcia i zwiększa ilość pracowników. Wszystko w związku z dużym zainteresowaniem suwalczan ofertą spółki.

Punkt powstał na mocy porozumienia Czesława Renkiewicza, Prezydenta Suwałk z Marcinem Szczudło, wiceprezesem PGNIG obrót detaliczny. Dzięki niemu suwalczanie nie muszą już wyjeżdżać do Ełku, aby podpisać umowy na dostawy gazu do swoich domów.

Z uwagi na zainteresowanie ofertą, obsada punktu została zwiększona do dwóch osób i o godzinę został wydłużony czas otwarcia punktu. Od listopada Biuro Obsługi Klienta PGNiG w Parku Naukowo-Technologicznym w Suwałkach będzie czynne w każdy drugi i ostatni czwartek miesiąca.

Ze względu na dni wolne od pracy w listopadzie i grudniu, harmonogram przyjęć interesantów do końca bieżącego roku jest następujący:

  • 25 października (piątek) od 9:00 do 14:00
  • 14 listopada (czwartek) od 9:00 do 14:00
  • 28 listopada (czwartek) od 9:00 do 14:00
  • 12 grudnia (czwartek) od 9:00 do 14:00
  • 19 grudnia (czwartek) od 9:00 do 14:00

W Suwałkach już ponad 300 właścicieli domów jednorodzinnych zdecydowało się na podłączenie swojego budynku do sieci gazowej. Dzięki dotacjom na wymianę ogrzewania przekazywanym przez miasto, z roku na rok ta liczba powiększa się.